Monday, November 3, 2008

Чамайг л гэсээр

Бичүү
Чамайг л гэсээр
    
ТАТАХ

Хайрт минь ... Дуу минь
Сэтгэл сүлсэн дуу минь ээ
Сэрмээргүй гэгээн зүүд минь ээ 
Дурласан сэтгэлийн шаналан минь чамайгаа 
Дуулан хайлан хүлээн суунаа
Чамайг гэсээр хайрандаа халамцуухан яваагаа би
Цэцэг цэцгийн чихэнд би 
Шивнэмээр байна

Дууны Цагаан нулимс минь ээ
Дурлалын хөнгөн гуниг минь ээ
Дуусашгүй хайрын бороо минь чамайгаа
Дуулан хайлан хүлээн сууна
Чамайг гэсээр хайрандаа халамцуухан яваагаа би
Цэцэг цэцгийн чихэнд би 
Шивнэмээр байна

Хорвоод хосгүй цэцэг минь ээ
Дууг минь хөгөлсөн нүдэн минь ээ
Биелээгүй нууцхан мөрөөдөл минь чамайгаа
Дуулан хайлан хүлээн суунаа
Чамайг гэсээр хайрандаа халамцуухан яваагаа би
Цэцэг цэцгийн чихэнд би 
Цэцэг цэцгийн чихэнд би
Цэцэг цэцгийн чихэнд би
Шивнэмээр байна
Сэтгэл сүлсэн дуу минь ээ
Сэрмээргүй гэгээн зүүд минь ээ 
Дурласан сэтгэлийн шаналан минь чамайгаа би 
Дуулнаа

No comments: